Zorgvuldige controle van facturen en nauwkeurige verificatie van orderbevestigingen.
Vaardigheid in het opstellen van bestellingen en contracten binnen het Smulders ERP-systeem.
Actieve communicatie met leveranciers voor het aanpakken van vertragingen en klachten.
Onderhoud van een georganiseerd klassementsysteem.
Up-to-date houden van informatie op het intranetportaal.
Initiëren van prijsaanvragen en uitvoeren van gedegen vergelijkingen op ontvangen offertes.
Accurate verwerking van verkregen data in Excel voor verdere analyse en rapporta
Bedrijfsprofiel:
Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol binnen een dynamisch team? Dan is dit jouw kans! Wij zijn momenteel op zoek naar een Bediende aankoop in Arendonk.
Jouw profiel
Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn essentieel.
Je kan assertief communiceren indien nodig.
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels.
Office programma’s kennen voor jou geen geheimen.
Je herkent jezelf in volgende waarden: Daadkracht - Klantgerichtheid – Teamwork.
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
Aanbod
Loonvork: €2500 - €3200 bruto voor voltijds werken